RegioBank weer klantvriendelijkste bank van Nederland

Zaken

MAAS EN WAAL - Op dinsdag 28 mei is RegioBank verkozen tot de klantvriendelijkste bank van Nederland van het jaar 2019.

Aan de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland gaat een continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten vooraf. Binnen verschillende sectoren worden er prijzen uitgereikt. Rein Wispelweij, directeur RegioBank, over de prijs: 'Ik vind het echt ontzettend gaaf dat RegioBank deze prijs wederom gewonnen heeft. Ik denk dat het passend is om twee keer een dankwoord uit te spreken. Naar onze klanten, omdat ze de moeite namen om deze blijk van waardering te uiten. En naar onze Zelfstandig Adviseurs, die zich elke dag weer voor 100 procent inzetten voor de klant.'
'Ik ben echt supertrots. Hoe mooi is het om deze prijs te winnen. Een prijs die we dankzij de stem van onze klanten hebben gekregen. Wij zijn de persoonlijke bank in de buurt. Een bank die dicht bij de mensen staat en bijdraagt aan de regio. Dat onze klanten onze service zo waarderen, is voor ons een bevestiging dat RegioBank de juiste keuzes maakt', aldus Mathieu Gerritsen van ACAM Assurantiën B.V.