Afbeelding
Foto: Leones

Leones op tv bij NPO 1

Verenigingen

BENEDEN-LEEUWEN - Op woensdag 7 januari om 20.30 uur is voetbalvereniging Leones te zien in de speciale uitzending ‘Wie is de Mol? Reünie’ op NPO 1. 

Voor deze jubileumaflevering zijn bij Leones opnames gemaakt waarin een aantal deelnemers uit 25 jaar ‘Wie is de Mol?’ wordt gevolgd. Eén van de deelnemers uit aflevering 1 werd zelfs gevolgd tijdens de theatervoorstelling ‘Onze club is van Iedereen’, die afgelopen oktober in het clubhuis werd gespeeld.